《割盡田角》by HGO

割盡田角!大家快樂!
割盡田角!老闆快樂!

今次我地唔講故仔,我唔會走出黎同你笑口噬噬
因為呢個社會問題,唔係笑下就可以突圍
「一開始」,「要講番」,「自由經濟」
無良心既「市場」,只係講經濟
開口就係「利潤」、「生產力」、「促進消費」
cut 成本 cut 福利 cut埋有薪假期
就連颱風打到正,都唔俾佢入黎
你同我做!同我做!做到力竭筋疲!
「你老闆」,「我老闆」,個個都係姓李!

(佢地)
割盡田角!大家快樂!
割盡田角!老闆快樂!

「你老闆好勤力」,咁壓榨我地
「扮加薪其實減」,佢就肚滿腸肥
開口埋口話/ 香港人工重皮
但係其實,「成本貴」,係貴在「香港塊地」

「高地價政策」,政府又死/都唔肯改,成個香港,係得地產佬有錢「紮袋」
「我份糧」,有七成去左交租,「業主話」你份租/去晒「魔鬼」果度
「我加租」,其實根本無辦法,「你要怪」,就要怪「高地價政策」

(佢地)
割盡田角!大家快樂!
割盡田角!老闆快樂!

唔好意思,頭先岔開左,講左問題根源,就係地產佬「割盡田角」
為富不仁,掘完我地水仲要扮好人,開左乜q野基金畀你「濟世扶貧」。

最後一段,我想有少少反省
「聖經」講明,地主收割都要「割剩」
留返俾「窮人」,等佢地行過唔駛「餓死」
唔捩盡,做生意要留一點餘地

I think we are awesome.

One thought on “《割盡田角》by HGO

Leave a Reply

