[回帶]筲箕灣食肆戰記06

今天和 James 聊到筲箕灣食肆,他提議我拍飲食特輯
好的,i’ll put in in progress.
第一回將會是「魚旦瞎戰」,買不同的筲箕灣魚旦來 blind test

lunch 時和 james, philip , pakhim到味吉陽一吃飯
聊起小時候吃的,原來到了現在已經差不多全沒了
走到街上,的確原來筲箕灣已慢慢變了
和兒時不同了
這一回,我會講多一兩間已經沒有了的食店

《謎之早餐檔》
筲箕灣東大街頭,筲箕灣官小對面,曾有兩棵大榕樹
(一棵被移動過,而且在最近被砍了….垃圾政府!)
這一帶曾經有很多舊樓,木屋
大榕樹下,在我小學之時就是一間小屋,而且是一間士多
它供應我們冰條、汽水、酸芒果等等
那小店一早就被拆掉了
但我要說的,還不是這士多

巴色道斜路底(現為私人住宅)曾經是一座兩層公廁
公廁下,曾有一所簡陋的早餐店(或大排檔吧)
小弟讀小學時,曾有一段時間每早光顧
吃火腿福麵、飲熱維他奶
我的印象就此而已
有人能告訴我更多嗎?

《興記》
興記是舊色茶餐廳,門口有西餅賣那種
他原本有兩家,一在電車總站(現為十蚊麵店)
一在東威停車場出口對面,只賣西餅
茶餐廳我是很少進入去吃的
但他們的蛋撻,哼哼,可是養大我的
他們的酥皮蛋撻,唔知點解好好味
他們的酥皮蛋撻,是早上四點出爐的
中學時候,常出夜街,所以有幸吃到他們的出爐蛋撻

《102大排檔》
現在麥當勞斜對面,城隍廟旁的一個corner 位曾經是一大排檔
我小時候沒有怎樣光顧過,只記得在那兒吃了一次白粥

《威尼斯餐廳》
簡稱威記,是一間我都唔知點講的餐廳
老闆是一條肥仔,態度好像不怕沒生意的
闊佬懶理
賣cheap cheap 港式快餐
扒+汁+飯呀、雞翼薯條呀、蛋治呀
味道是普普通通,但我很愛吃
店子細,但high corner位有一個長期收得唔好的電視
店子四處都是一箱箱的食材、罐頭、汽水
總之間野好hea

最後,我要提一間非食肆
你們當中,有誰記得「飲得」這一間士多?
它的全名應該是「飲得.賢記士多」夠霸氣吧?
那對老闆是看著我大的
他們有X米服務的

4 thoughts on “[回帶]筲箕灣食肆戰記06

  1. 其實我最近幾個星期都想起巴色道底間大排檔,只有零碎既影像,例如係木/石搭既矮牆,木枱木凳,好open,一個早餐約$5。

    而最近斬既榕樹,其實斬前一年佢既健康都好有問題,個底爛得好深,我每日經過都驚,斬左佢o係當時係一個正確既決定。不過佢既健康問題可能係當年改路工程及改路後既環境改變而做成,但係確實成因真係無法得知。

  2. 你講舊式嘢,我一定會加多少少上去!

    迷之早餐檔
    可惜我活動範圍只到官小,
    而且只係幫襯過三兩次,
    未能作出太多補充!

    興記
    我覺得佢個椰絲卷都唔錯!
    不過最鍾意都係用軟或硬豬夾
    街邊買嘅辣魚旦一齊食!

    102大牌檔
    只記得賣粥嘅叫增山,
    另有兩檔分別賣粉麵及奶茶咖啡,
    係粉麵唔得,其餘兩間都唔錯㗎!
    聽聞增山喺唔知邊度開返,有待証實!

    威尼斯
    其實最想講嘅係佢!
    唔計街尾的家家樂,
    佢係我印象中第一間快餐店!
    肥仔老板以前啲手藝唔差,
    食物唔錯,特別係茄汁雞脾飯係我至愛之一!
    可惜佢啲水準越做越差,
    喺東大街做成咁一定會得一個收場…

    飲得
    正正在我舊居樓下,
    佢收錢係將個吊到半空的鐵罐拉落嚟收的,
    現在很少見了…

    還有很多已執了的店鋪也很想提及,
    不過用電話打字都係好攰嘅事,
    下次補返比你…何

Leave a Reply

