D3誌:v1.04巫醫大活躍

Diablo 3的 v1.03 版被全宇宙痛罵,大量玩家離場,到了 v1.04,終於「回復正常」,修理道具的價錢變回合理,角色能力作出調整,一些本來取消了的設定也回來了。簡單來說,就是 v1.04 好玩番好多。至少,唔會不斷狂死狂罰錢先啦。

我話你知 v1.04 有咩特別:

  • 擁有被動生命值恢復率的寵物在30-60級的被動生命值恢復率已大幅提升(包括follower, 狗仔和功夫熊貓)
  • 涅法雷姆之勇每層堆疊效果現在提供15%的經驗值加成,同時也會提高15%的魔寶尋獲率與金幣尋獲量(即係話,在 infernal 很容易會出金寶)
  • 武器架掉落武器的機率改回100%,但大部份掉落的都是普通品質的武器(咪係囉!有咩理由打爆個武器架無武器出架)
  • 低於50級的傳奇物品掉落機率已提高(但係我都未跌過)
  • 在所有難度的合作遊戲中,每加入一位玩家所賦予怪物的生命值加成降低至75%(咁就好,因為之前,我情願自己打,都唔想有人入來)
  • 勇士怪與稀有怪已不會因戰鬥時間過長而進入狂怒狀態,也不會因未進入戰鬥狀態而回滿生命值(這一點好重要!對我們這些打跑圈戰的巫師來講,他們不出然狂怒狀態,我地先可以打拉布戰)
  • 監禁不會與擊退、夢魘和漩渦屬性並存(一早應該啦!)
  • 無敵嘍囉屬性已移除(一早應該啦 x2)

基本上,就是回復「人玩的難度」。

而 v1.04 五個職業中,以巫醫的能力提升最多,令他由廢人重新投入社會。詳情我不講,總之,巫醫依家好好用,Damage 大幅提高,寵物生存率大大提高。我就砌了一個叫「無限爆炸狗」的skill set。

六個 skill 分別係

  • 功夫熊貓(變大版)
  • 喪狗(火狗)
  • 爆狗(35%復活爆狗)
  • 嘔酸(slow burn)
  • 炸彈(fire pit)
  • grasp of dead(10%變爆狗)

PASSIVE SKILL

  • circle of life(12yards 內敵人死會有 35% 變喪狗)
  • 加狗 skill
  • 加 mana skill

基本上,就係埋身打,成日爆狗,爆完打兩打,又會有D狗復活,又爆過。遠程就靠嘔,嘔三四秒,普通怪一定死哂,死左又會生狗(因為circle of life),又可以再爆。基本上混戰時很快會清場,一地嘔吐物。這個打法的裝備也很容易配,只要去執一D平平地,最緊要係加 pick-up radius 的裝,就可以。當然,加 int  和 vit 也很重要啦。因為 circle of life 被 pickup radius 影響,即係話,只要谷大個 radius,就很大範圍的死屍,都會變狗。

我試過,一次爆四隻狗,爆完,即刻又有四隻,再爆,仲有兩隻。咁爆完兩野,咩金怪都死。呢個 skill set 好玩,而且,基本上很少要自己召喚喪狗,靠 circle of life 都可以生狗,長生長有。

我諗,呢個 skill set 係有fine tune 空間既,亦可以試下配唔同的 skill 再試。但是,熊貓是必須的,嘔吐也很好用。grasp of dead 其實無咩特別用途,可以用其他野代替,但我暫時 keep 住先,因為都幾好用。或者我會考慮一下用spirit walk 代替,加強逃生能力。

暗黑3官方 v1.04所有補丁內容一覽

Leave a Reply

