獨家洗禮

537749_10200832961612246_165171365_n

振聰弟兄都算威,有三位牧師服事他,帶他信主栽培,而且洗禮都雷聲大過人。

佢洗禮會有人拍低,呢d預左,

但係洗禮片段有預告片,trailer?即係擺明當陳振聰的洗禮見證係一場戲啦。

而且,無飛賣架,要 龔如心的老豆豬(a.k.a.陳振聰)邀請,先有得睇。

頂你,真人 show 咩?你估睇你出浴真係咁好睇呀?

仲有,是次洗禮,主辦方相當強調是獨家。

預告片中兩次強調是獨家轉播。做咩呀依家?

唱k呀?獨家試洗呀?

喂,阿林生,谷 click rate 唔係咁谷架。

你依家當洗禮係聖禮,定係 show biz 呀?

夠膽下次有名人洗禮你賣飛俾人入場睇丫笨。

一個微小的動作,足以看得出,主辦洗禮一方,當正呢單野係娛樂,一場 show。

而且,當晚出席的人是他邀請的。咁叫咩「公開見證」呢?

我就當你係怕記者啦,好未?

你咁怕記者,咪秘密洗禮囉。

點解又好似要怕被人知,但係又高調宣傳呢?

背後宣傳的頻道,立心為何?

我回想,過往不是沒有藝人洗禮的報導呀,藝人受洗,傳媒都會追訪的。

別人的做法是低調舉行,但公開聚會。邊有人好似你陳聖人振聰咁架。

另一個趣點,是他論到「(洗禮)一生中最開心一日,比結婚還緊張」。

大家細嚼一下呢句話,你會覺得好奇妙。

大哥,你搞婚外情起家架喎,呢句話,我點理解好呢?

點呀,即係開心過結婚,但係未必開心得過同如心bb 咁呀?你地幫我諗下。

(btw,送聖經給他的司機譚弟兄是可敬的。他是真心為陳振聰生命著想。)

 

further reading

蘋果juicy報導

5 thoughts on “獨家洗禮

  1. 我唔知內情… 不過或者可以睇開D,或者陳係真心悔改,無謂抽秤佢D所謂「公開見證」同埋言詞啦… 如果,我指如果,佢係真心認錯,點解唔認佢做弟兄呢… 係神眼中,我相信我自己同佢係一樣咁污穢,一樣有罪。

Leave a Reply

