屬靈口頭禪

話說,今日有人在 fb 講開「多餘口頭禪」,我多口一問,徵求基督教版「屬靈口頭禪」。嘩,反應熱烈,大家與數家珍般講平時平時聽埋的屬靈廢話,在下現將大家的意見整理一下:

祈禱感恩篇

感謝主

感謝讚美主!

好感恩

我真係好~~(拖長)~~感恩

祈禱啦!

為你祈禱

我會為你祈禱

我會為你祈禱架~

請代禱/請記念

我想”關心”下你

求神保守

保守帶領

掛在口脣篇

耶穌愛你

我地交託比主啦~

阿弟兄~

唔係我自己講, 係聖經咁話

神同我講……

交俾神

牧師話…

主知道,交託啦!

主內交通

我要係度宣告……

神既旨意就係要你……

有咩得著

我有聖靈既感動去做乜乜……

亮光

好得無比

百搭道理篇

倚靠人唔倚靠神…

凡事都可行……

信心既功課

神所喜悦/神所不喜悦/合乎神的心意

「牧師都係人,都會有軟弱既時候」

聖經都是….的

係唔係都話自己->“受逼迫”

靠主得力

同感一靈

開展你大能國度

讓你既靈充滿我地

上帝總會有佢自己既旨意。

聖經上說…所以我們要…

上主慈悲恩手帶領保守看顧

在主裏有平安

facebook 篇

說amen的請like

講員對白

(講道時) 同你隔離果個人講……

講員:「同你隔離果個講:『感謝主!耶穌愛你!』」

崇拜主席:「同你隔離果個講:『耶穌愛你!我都愛你』」

Amen? A唔A-men?

——————-分格線——————-

有了以上素材,我地可以開始練習一下將一段簡單的說話,變得又長又屬靈。講話屬靈,是教會生存的重要條件,所以大家要學會噢。

原句:我今日早左返到公司,祈左陣禱先開工。(18字)

教會分享版:感謝讚美主!上主慈悲恩手帶領保守看顧,好得無比,聖經上說「凡事都可行」所以我們要倚靠神唔倚靠人,做神所喜悦既事。神同我講,我有聖靈既感動去早一點起身,唔係我自己講,係聖經咁話(?),我交託比主啦,神既旨意就係要我靠主得力,讓靈充滿我。上帝總會有佢自己既旨意,我真係早左起身,我真係好~~~~感恩,好感恩身保守帶領,我今日返工好準時,可以係 office 無人既時候敬拜讚美主,我係 office 度宣告靠主得力、神大能國度彰顯、在主裏有平安,以至我可以學信心既功課,感謝主!我地都要努力向標竿奔跑,主知道,交託啦!A唔A-men?說amen的請like!(253字)

14 倍呀!足足擴寫左 14 倍呀。你話,呢d 野幾咁好用?嗱,袋住十句八句,成日 loop 住用,上到位的。

我教大家怎樣用以上素材吧。基本上,一開始就「感謝讚美主!」,再駁一兩句百搭道理,然後呢,串d 掛在口脣邊的話,有加一兩句道理,間中又駁下d 感恩呀,就似模似樣架喇。當然,內容是要有的,但好像調味的鹽一樣,不宜太多。真正的內容一句起兩句止,加搭大量的百搭,就好似。果d 感恩、禱告、大道理,不怕重重複複的,間中一野間中一野咁就會好有「行氣」。同埋,一路寫一路自己加一d 屬靈口頭禪,更見個人色彩。

以下一段係我在面書寫的屬靈口頭禪混合,可當 template 用:

感謝讚美主!上主慈悲恩手真係好得無比,佢帶領保守看顧,我以前___________,上帝總會有佢自己既旨意,神同我講我將會有信心既功課,求神保守,請禱告記念。我真係好感恩,我今日有亮光______________,說:「 願主祝福你~______________我會為你祈禱架~靠主得力。A唔A-men?」

10 thoughts on “屬靈口頭禪

  1. 我認識的有 “狗屎垃圾” 都宣告一番 (仲要打係FACEBOOK 度)
    夠薑病左宣告完唔睇醫生呀笨~
    升職竟然 QUOTE “他必升為至高”, 真係唔知佢教會D牧者點教佢

Leave a Reply

